- Analog: aktualnie studio wycofało się z zapisu analogowego ze względu na znikome zainteresowanie ze strony klientów taką formą rejestracji sesji.W przyszłości rozważany jest powrót do zapisu analogowego
- Cyfra: Interface: RME FireFace UFX
- Przetwornik: Creamware A16 Ultra (16 in, 16 out)
Komputer – Apple Mac Pro Quad Core Xeon
Mikser:
- AMEK HENDRIX 40-kanałowy mikser „in line” – zakupiony ze Studia im. Lutosławskiego należącego do Polskiego Radia.
- Mikser jest najwyższej klasy urządzeniem do nagrywania i miksowania materiału muzycznego.
- Do miksowania torów odsłuchowych używamy mikserów Behringer PM16. Istnieje możliwość podłączenia do 5 niezależnych torów odsłuchowych w pełni sterowanych przez muzyków.
Mikrofony:
- Avantone CV-12 (lampowy mikrofon pojemnościowy)
- Earthworks SR-40 para
- Electro Voice RE-27 N/D
- AKG D12 – kultowy mikrofon „vintage”
- AKG D25 – kultowy mikrofon „vintage”
- Sennheiser MD441
- Sennheiser MD421 (x2)
- Sennheiser MD421 MKII
- Beyerdynamic SoundStar X1 HLM (x 2)
- Bash Audio RM-BIV1 – mikrofony wstęgowe (x2)
- Dwa ręcznie robione mikrofony wstęgowe z lat 70.
- Beyerdynamic M64
- Sontronics Halo
- Sontronics Corona
- Shure 545SD Unidyne (x2)
- Shure SM57 (x 4)
- Shure Beta52
- Shure Beta56A (x 5)
- RODE NT2-A (x 2)
- Rode NT-5 (x2)
- Oktava ML53 (mikrofon wstęgowy)
- Prodipe (mikrofon wstęgowy stereo)
- Copperphone (https://placidaudio.com)
- Mymex 81DT
Outboard
- EMPIRICAL LABS DISTRESSOR EL8-X (matched pair)
- UREI 1176 LN*
- RADIOMAN COMPRESSOR/LIMITER (replika kompresora ADR F600 który był na wyposażeniu konsolety Helios używanej min. przez Andy Johnsa, realizatora Led Zeppelin)
- UNIVERSAL AUDIO LA610mkII
- Channel Strip TL AUDIO VP-1
- RME Octamic – 8 preampów mikrofonowych klasy A
- W pełni lampowy preamp EAG (odpowiednik Siemensa V72) rok prod: 1960 – 2 szt.
- PULTEC EQP-1A Program Equalizer (klasyczny korektor lampowy)* – 2 szt.
- ARSENAL AUDIO by API R24 Stereo Equalizer – konstrukcja oparta na klasycznym korektorze API 562EQ z lat 70-tych
- Behringer Vintager T1952 – EQ (modyfikowany dla VR)
- ROLAND SPACE ECHO RE-201 (taśmowy delay, sprężynowy reverb).
- Palmer – 4-kanałowy, aktywny DI-Box/izolator liniowy 19”
- ART DPDB DI-Box Pasywny stereo (x2)
- * – urządzenia Pultec oraz Urei są to profesjonalnie wykonane repliki wg. oryginalnych schematów i specyfikacji
Monitoring
- Yamaha NS-10 M
- EvE Audio SC207 + SUB EvE Audio TS 107
- wzmacniacze do NS-10M: Audiomatus Audiophile Tech.
Instrumenty:
- sprzęt perkusyjny (opłata dodatkowa 200 zł za sesję):
- Ludwig Chrome Over Wood (lata 70) w rozmiarach: 24″, 13″, 14″, 18″
- Ludwig Classic Maple (lata 70) w rozmiarach: 22″, 13″, 16″
- werbel: Premier Modern Classic 14×5,5″
- werbel: Ludwig Supraphonic 14×5,5″ (lata 70)
- wzmacniacze gitarowe (opłata dodatkowa 100 zł za sesję):
- Fender Bassman Ten (combo 4×10, full lampa, 1977r.)
- Newport (japońska kopia z lat 60 wzmacniacza Fender Vibrolux.
- Newport – kolumna 2 x 12″ (głośniki Alnico)
- Roland Jazz Chorus 60 (1976 r)
- kolumna Fender Bandmaster Reverb 212 (z początku lat siedemdziesiątych)
- kolumna basowa: Green by Matamp 4×10 – 800W
- Traynor YBA200-2 200-watt all tube bass head
- instrumenty klawiszowe:
- Rhodes Piano Seventy Three (Electric Piano) – 200 zł za sesję
- Arturia (sterownik midi z bankiem brzmień MOOG)