Sprzęt

  • Analog: aktualnie studio wycofało się z zapisu analogowego ze względu na znikome zainteresowanie ze strony klientów taką formą rejestracji sesji.W przyszłości rozważany jest powrót do zapisu analogowego
  • Cyfra: Interface: RME FireFace 800
  • Przetwornik: Creamware A16 Ultra (16 in, 16 out)

 

Komputer – Apple Mac Pro Quad Core Xeon

 

Mikser:

  • AMEK HENDRIX 40-kanałowy mikser „in line” – zakupiony ze Studia im. Lutosławskiego należącego do Polskiego Radia.
  • Mikser jest najwyższej klasy urządzeniem do nagrywania i miksowania materiału muzycznego.
  • Do miksowania torów odsłuchowych używamy mikserów Behringer PM16. Istnieje możliwość podłączenia do 5 niezależnych torów odsłuchowych w pełni sterowanych przez muzyków.

 

Mikrofony:

  • Avantone CV-12 (lampowy mikrofon pojemnościowy)
  • Earthworks SR-40 para
  • Electro Voice RE-27 N/D
  • AKG D12 – kultowy mikrofon „vintage”
  • AKG D25 – kultowy mikrofon „vintage”
  • Sennheiser MD441
  • Sennheiser MD421 (x2)
  • Sennheiser MD421 MKII
  • Beyerdynamic SoundStar X1 HLM (x 2)
  • Dwa ręcznie robione mikrofony wstęgowe z lat 70.
  • Beyerdynamic M64
  • Shure SM57 (x 4)
  • Shure Beta52
  • RODE NT2-A (x 2)
  • Rode NT-5 (x2)
  • Oktava ML53 (mikrofon wstęgowy)
  • Prodipe (mikrofon wstęgowy stereo)
  • Copperphone (https://placidaudio.com)
  • Mymex 81DT

 

Outboard

  • CHARTER OAK SCL-1 (Charter Oak SCL1 to kompresor/limiter w dyskretnej klasie A)
  • EMPIRICAL LABS DISTRESSOR EL8-X (matched pair)
  • UREI 1176 LN*
  • RADIOMAN COMPRESSOR/LIMITER (replika kompresora ADR F600 który był na wyposażeniu konsolety Helios używanej min. przez Andy Johnsa, realizatora Led Zeppelin)
  • UNIVERSAL AUDIO LA610mkII
  • Channel Strip TL AUDIO VP-1
  • W pełni lampowy preamp EAG (odpowiednik Siemensa V72) rok prod: 1960 – 2 szt.
  • PULTEC EQP-1A Program Equalizer (klasyczny korektor lampowy)* – 2 szt.
  • ARSENAL AUDIO by API R24 Stereo Equalizer – konstrukcja oparta na klasycznym korektorze API 562EQ z lat 70-tych
  • CHARTER OAK PEQ-1
    (CharterOak PEQ-1 to aktywny equalizer, który wykorzystuje najlepsze wzmacniacze operacyjne, kondensatory, rezystory, transformatory wejściowe i transformatory wyjściowe, które są dostępne na rynku)
  • Behringer Vintager T1952 – EQ (modyfikowany dla VR)
  • ROLAND SPACE ECHO RE-201 (taśmowy delay, sprężynowy reverb).
  • * – urządzenia Pultec oraz Urei są to profesjonalnie wykonane repliki wg. oryginalnych schematów i specyfikacji

 

Monitoring

  • Yamaha NS-10 M
  • Unity Audio „The Rock” MKII
  • wzmacniacze do NS-10M: Audiomatus Audiophile Tech.

 

Instrumenty:

  • sprzęt perkusyjny (opłata dodatkowa 100 zł za sesję):
  • Ludwig Chrome Over Wood (lata 70) w rozmiarach: 24″, 13″, 14″, 18″
  • Ludwig Classic Maple (lata 70) w rozmiarach: 22″, 13″, 16″
  • werbel: Premier Modern Classic 14×5,5″
  • werbel: Ludwig Supraphonic 14×5,5″ (lata 70)
  • wzmacniacze gitarowe:
  • Fender Bassman Ten (combo 4×10, full lampa, 1977r.)
  • head: Sunn Model T
  • head: Teisco Checkmate 25 (full lampa, 1969r.)
  • kolumny:
  • Fender Bandmaster (lata 70) 2×12″
  • Leslie 16
  • instrumenty klawiszowe:
  • Rhodes Piano Seventy Three (Electric Piano)
  • Arturia (sterownik midi z bankiem brzmień MOOG)